poniedziałek, 31 stycznia 2011

15. WYRÓŻNIENIE :)

     Dziś dostałam wyróżnienie, za które bardzo bardzo dziękuję z całego serca. To pierwsza taka moja "nagroda" i tym większa jest ma radość, że dostałam ją od wspaniałych blogerek Ani oraz Kasi  http://deco-inspiracje.blogspot.com/ a przede wszystkim od bardzo uzdolnionych Pań. DZIĘKUJĘ BARDZO WAM MOJE DROGIE ZA WYRÓŻNIENIE ORAZ ZA POMOC W PIERWSZYCH KROKACH W DECOUPAGE :*




Oto zasady przyznawania i przekazywania tych nagród kolejnym osobom:
1. Podziękuj za wyróżnienie.
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Umieść u siebie logo wyróżnień.
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów.
5. Umieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.

     Ja bardzo chciałabym wyróżnić Kilka blogów. Pierwsze, na które zaglądam kilka razy dziennie za przepiekne deco. Wszystkie świeczniki, lampiony, butelki itp spotęgowały moją chęć spróbowania się w tej dziedzinie sztuki.
To co na tych blogach jest pokazane zapiera dech. Kartki, które są tu zaprezentowane są przepiękne. Nie sądziłam, że z kawałka papieru można zrobić takie cuda.
 Za wszpaniałe anioły, które bardzo lubię.
     I to narazie tyle. Zostawię jeszcze tę możliwośc trzech wyróżnień na inny czas tylko z jednego powodu. Mam zbyt mało czasu na odkrywanie nowych inspirujących stron. Pozdrawiam wszystkich i bardzo bardzo dziękuję za wyróżnienie :*

7 komentarzy:

  1. WOW! Jestem miło, ba.. jestem MEGA miło zaskoczona, za tak cudne słowa i wyróżnienie. Nie spodziewałam się.. takich miłych słów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo serdecznie dziękuję za wyróżnienie i miłe słowa, które mi pozostawiasz:*
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie, jest 1 które dostałam:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie i miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia, należało Ci się Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super bloog!:)
    zapraszam do sb ;*

    OdpowiedzUsuń