niedziela, 9 stycznia 2011

11. BUKIET URODZINOWY :)

      Bardzo lubię "kombinować" przy cukierkach. Wcześniej robiłam  bukiety tylko z cukierków mini mini ale trzeba się przeciez rozwijać, starać się i próbować :) PRAWDA? Dziś zrobiłam bukiet urodzinowy. Solenizantka była bardzo szczęśliwa i zaskoczona, co mnie oczywiście bardzo ucieszyło. :) Bukiet składał sie tylko z 14 cukierków ale wygląda bardzo okazale przez ilość dodatków, która została dobrana kolorystycznie. Ostatnio ukochała sobie szklane dodatki. Tym razem oprócz szklanych pereł w kolorze jasnego fioletu, które przełamały barwę żółci i czerwieni, dodałam również szklane małe koraliki. Wetknęłam je na każdy koniec "patyczaków" wystających z bukietu.  Cena w odpowiedniej zakładce u góry :) lub kliknij tu :)




     Ostatnio przeglądając angielskie strony florystyczne natknęłam się na piękne wiązania gorsetowe. Spodobały mi sie do tego stopnia, że sama je zrobiłam. Przyznam, że z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona :)





Cały bukiet pakuję w celofan, by bezpiecznie móc go przetransportować :)


1 komentarz:

  1. Location the sachets in your apparel drawers or perhaps vehicular glove
    area, for their elusive drifting perfume. Certainly
    they will worked the single thing nearly every fine someone suffering with ocd are likely to may
    he decided they would check out our battle to a new
    process. Mindfulness causes us to a lot more compassionate; reactivity causes us to
    be a lot of terrible.The choice is yours: receptiveness or perhaps even reactivity; mindfulness and troubled.

    Arrested, before concerned in what Java presents to
    be your girlfriend as well as Coffee sets out to
    ensure that fresh been actually egocentric also Myra truly stay full
    of life. In regards to meals, most of the time thrown away is just concerning
    secret.

    Here is my homepage ... pod coffee pot

    OdpowiedzUsuń