niedziela, 16 stycznia 2011

12. KOSZ SŁODKOŚCI

     Zamówiony został u mnie kosz z lizakami. Właściwie to Pani chciała 50 lizaków zmieścić w bukiecie. Zaproponowałam jej kosz. Lizaki były na różnej długości patyczkach i było by bardzo ciężko stworzyć stabilny bukiecik. Kosz był z przeznaczeniem dla Pana, który kończył 50lat. Prócz słodkości, które były w czterech wzorach, Zamiawiająca przyniosła również dodatek w postaci butelki szapmana na piku.



Lizaki były w ksztacie wyścigówek, lodowych rożków, okragłe zozolki oraz kółka z kwiatami.





 Między słodkości wbiłam kolorowe patyczki, na których przykleiłam zielone perły szklane. Pik od szampana owinęłam żółtą cienką wstążką. Za tą dekoracją wbiłam "pawie oko", które również odbiłam perłami.





 Zawsze zamówienia pakuję w celofan. Zdecydowanie bardziej wygląda wtedy on jak prezent.





 Cena w odpowiedniej zakładce u góry :) lub kliknij tu :)

6 komentarzy:

  1. świetny ten kosz:) powiedz mi kochana proszę bo masz takie piękne długie i gęste rzęsy-marzą mi się takie!co robisz?czy są one przedłużane czy to sprawa jakiegoś fenomenalnego tuszu?
    I buźka też nieskazitelna-śliczna:) jaki to podkład?

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Anonimowy dziękuję za to co piszesz. jeżeli chodzi o rzęsy to jakiś czas temu bawiłam się w sztuczne jeden do jednego ale tego nie polecam, bo naturalne niszczą się strasznie. teraz stosuję na wieczór olejek rycynowy i wit a. podkład różny. czasem perfekta cappucino czasem manhattan

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję muszę zastosować:* cerę masz prześliczną rzęsy też!a powiedz mi jeszcze ten śliczny cień na powiekach to jaka firma i nr?

    OdpowiedzUsuń
  4. ~Anonimowy na głównym fotosie nie mam żadnego cienia. Takie mam powieki. ale lubię bardzo Vipera 112 i inglota fioletowy. nie podam numeru bo juz sie starł

    OdpowiedzUsuń
  5. Smaczny koszyk ;)
    Napisz proszę do mnie na maila (ancia.pancia@gmail.com), to postaramy się podpowiedzieć Ci coś, jeśli chodzi o decoupage :)
    Do usłyszenia :)

    OdpowiedzUsuń