poniedziałek, 11 listopada 2013

75. JESTEM ....po latach

    Witajcie........minęło prawie dwa lata ...... ale zleciało. Szybko napiszę, że ten czas był czasem trudnym, wyczerpującym ale efektem końcowym są pozytywne zmiany w życiu. Oznacza to również, że te zmiany wkroczą również na bloga. Zrobię mały lifting tej strony. Ostatnio znów spędzam czas w pracowni i oczywiście już jutro wrzucę coś. Oczywiście nadal rozkochana jestem w papierze ryżowym :) a teraz będę "spotykać się" z sospesso :)

 

Kilka słów do mailowiczów. Dziś starałam się odpowiedzieć na wszystkie maile z czasów mojej nieobecności. To było wyzwanie. Mam nadzieję, że zrozumiecie mnie. Dziękuję za wszystkie propozycje współpracy, zamówienia, pytania. Wiem, że zawiodłam. Ale już NIGDY WIĘCEJ.  Wszystkich serdecznie pozdrawiam. Do zobaczenia jutro ....yyyyyy znaczy już dziś :)

1 komentarz:

  1. Witaj znowu wśród nas. Nie możliwe, że to prawie dwa lata aż musiałam sprawdzić datę ostatnie wpisu i faktycznie to już dwa lata. Czekam z niecierpliwością na nowy post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń