poniedziałek, 25 listopada 2013

83. COŚ STAREGO.......COŚ "NOWEGO"

    Witajcie :)

Niestety mam dla Was złą wiadomość. IDZIE ZIMA :( tak, tak wiem, że to takie naturalne przecież ale z pewnością nie jest to naturalne dla kogoś, komu jest zimno już przy +10stopniach C. Jak to powiedział dziś kolega " Wolę się trzy razy spocić niż raz zmarznąć"......święte słowa.
I tak niestety co raz gorzej mi jest wyjść z domu. Tymczasem sobotni wieczór był dla mnie pracowity. Miałam wenę twórczą i oto efekty.
Jednak kilka słów wstępu. Mam użytkową piwnicę i od kilku, może od 6 lat stoją w jednym pomieszczeniu meble. Swoje czasy błysku już dawno za nimi oczywiście ale człowiek nie jest taki, żeby nie dać kolejnej szansy na swoje pięć minut nawet meblom.
Oto efekt 8 godzinnej pracy.

Buziaki :*















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz