wtorek, 19 listopada 2013

80. A może drewno?

Witajcie :)
U mnie za oknem mglisto, ciemno i ponuro. Pies ujada pod domem upominając mnie, żebym już go wpuściła. Zauważyłam, że blogi za moich aktywnych czasów (czyli dwa lata temu) były bardziej oblegane przez czytelników. Wiele autorów również przestało się pojawiać. Na szczęście niektórzy wrócili :) czytaj "JA".
Żeby nie przynudzać zbytnio szkłem dziś wstawka z drewnem.  Na ukończeniu są dwie bransoletki, które postanowiłam Wam pokazać. Przygotuję do nich jeszcze kolczyki, ale ta myśl powstała wczoraj. Wczoraj również zaczęłam starcie z wieszakami. Oczywiście walka jest jeszcze bez wyniku, bo ciemna noc mnie zastała. Ale dla relaksu kilka fotek z tego wydarzenia. A wieczorem kolejny rzut ze szkłem.
Zapraszam na "fana" ANGELA eS
Buźka i miłego, słonecznego dnia :*










Oto wieszaczki "w połowie drogi"



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz